poniedziałek, 26 maja 2014

Ukraina kraj dobrych ludzi

Moje wrażenia po przejechaniu Ukrainy to stwierdzenie, że spotkałem tam samych dobrych ludzi. Niezwykle gościnnych, przyjaznych, pomocnych. Poznałem wiele ciekawych osób. Z niektórymi wypiłem piwo, dostałem wino, szaszłyki i to co mi było potrzebne w danej chwili. Specjalne podziękowania dla Jury, który pilotowały mnie przez całą Ukrainę. Załatwiał noclegi, przekazywał informacje. I zawsze było z nim miło porozmawiać. 
Dzięki dla Andrieja i Inny za super przyjęcie w Bielgorodzie i oprowadzenie po Odessie. 
Dzieki wszystkim pozostały za wszystko dobro co za ich pomocą dostałem. 
Notomiast wszystkich zapraszam na Ukrainę. Czy na rower czy na pieszą wycieczkę po Karpatach. A będąc w Karpatach koniecznie proszę woaść do Chatki u Kuby bo to superiejsce w samym centrum gór. 

Zdrowię dla Ukrainy. Jedności i pokoju. Spokoju i zaprzestania sporów. 
Dziękuję i pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz