wtorek, 17 czerwca 2014

Szybki wypad w góry

Wczoraj źle się czułem. Do tego w jak rano popatrzylem w góry to były całe we mgle. Postanowiłem nabierać sił i cały dzień odpoczywałem. Jedynie pod wieczór trochę poplywalem w basenie. 
Dziś wstalem o 6 i o 7 już jechałem w stronę gór. 
W planie podjazd do jeziora i potem w kierunku obserwatorium astronomicznego nad Alma-Ata. W sumie 2000 metrów przewyzszemia na odcinku około 30 km. 
Droga bardzo ładna. Mało samochodów i piękne widoki. Najpierw dolina a potem serpentynami powyżej doliny do jeziora. 
I dalej w górę powyżej jeziora do obserwatorium na wysokości 2700 mnpm. 
U góry były chmury j zrobiło sie zimno. Posiedziałem tam około godziny i rozpoczołem piękny zjazd. 
Teraz już dotarłem do miasta i grzeje się w słońcu. Do domu jeszcze około 30 km. Potem basen i jedzonko. 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz